رهبر حزب كمونیست روسیه خواستار آغاز مذاكرات دولت روسیه با مخالفان شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، زوگانف روز چهارشنبه در یك كنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان كرد: دولت روسیه باید به جای اقدام های سركوبگرانه علیه مخالفان خود به گفت وگو با آنان روی آورد.

وی افزود: سیر اوضاع در روزهای اخیر حكایت از آن دارد، دولت روسیه كه تا چندی پیش ادعا می كرد با مخالفان خود به گفت وگو می نشیند و به مواضع و دیدگاههای آنها توجه می كند، به اقدام های پلیسی روی آورده است.

رهبر حزب كمونیست روسیه خواستار حمایت از توسعه دمكراسی در این كشور شد و اظهار داشت: بدون گفت وگو با جامعه نمی توان وضعیت كشور را تغییر داد.

وی افزود: با تدابیر پلیسی نمی توان اعتراضات را سركوب كرد و اوضاع اقتصادی و مالی را بهبود بخشید.

زوگانف بر لزوم بررسی همه جانبه مساله زد و خورد اخیر مخالفان دولت با نیروهای امنیتی در مسكو كه شماری بر اثر آن آسیب دیدند، تاكید كرد.

زوگانف گفت كه اعتراض ها در همه نقاط جهان از جمله كشورهای توسعه یافته جریان دارد.

وی خاطرنشان كرد: در پایتخت های اروپایی از جمله فرانسه و انگلیس و آلمان شاهد هستیم كه مردم و كارگران علیه سیستم سرمایه داری تظاهرات می كنند.

رهبر حزب كمونیست گفت: در آمریكا هم اعتراضات گسترده ای از طرف جنبش 'تصرف وال استریت' در نیویورك و دیگر شهر های این كشور جریان داشت كه در حال حاضر متوقف شده است.

روسیه در شش ماه اخیر به ویژه در دوره پس از انتخابات دومای روسیه در روز چهارم دسامبر سال گذشته شاهد اعتراض های گسترده نیروهای سیاسی مخالف دولت بوده است كه در برخی موارد به دلیل نقض قوانین اجتماعات، شماری توسط نیروهای پلیس بازداشت شده اند.

اروپام**2242**518 **1080** 1597





:: برچسب‌ها: باغ وحش , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: